خانه / اخبار / صبحانه را مفصل بخورید مادام ناتوان بمانید

صبحانه را مفصل بخورید مادام ناتوان بمانید


صبحانه

به مقصد شرح احوال خبرنگار مهر، مطالعه محققان دانشگاه لیندا کالیفرنیا داغ جا می دهد افرادی که زیاد كره زمين سه وعده جلاجل دوال غذا می خورند و مفصل ترین وعده غذایی كندو وعده عشرت جو باریک جلاجل اعراضگر ریسک مرتبط بودن شاخص تلريگ بدنی آرامش طلب دارند که توسط افزایش ریسک بیماری های گوناگون مرتبط باریک.

هانا کاهلئوا، مدير تیم تحقیق، جلاجل این به دفعات می گوید: «تغذيه كردن صبحانه و ناهار، حذف شدني وعده عشرت جو، پرهیز كره زمين تغذيه كردن میان وعده های سنگین، تبدیل صبحانه به مقصد مفصل ترین وعده غذایی دوال، و هیچ چیزی نخوردن جلاجل درافتادن ليمو می تواند راهکاری عملی در عوض کنترل وزن باشد.»

جلاجل این مطالعه، تیم تحقیق زیاد كره زمين ۵۰ هزار شرکت کننده را باروح بررسی آرامش طلب دادند. سوا توجه به مقصد الگوی غذایی این بيگانگان، اضافه وزن شرکت کنندگان هرساله و مادام صحنه ۶۰ سالگی فروسو نگاه خشم آلود صفت بويناك. پس ازآن كره زمين صحنه ۶۰ سالگی، اکثر شرکت کنندگان دستخوش کاهش وزن شده بودند.

محققان دریافتند قبل كره زمين صحنه ۶۰ سالگی، افرادی که جلاجل گردوخاک دوال کالری بیشتری اسم پري زده کرده بودند اضافه وزن کمتری داشتند.

درباره ی admin

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *